Sjukstugan...

.. det är vad vi har här.. *suck*..
Så himla dålig jag varit på att uppdatera sista tiden då.. men men.. Trodde verkligen att vi skulle få hålla oss friska o krya nu ett tag. Med tanke på att prinsen bara var 1 hel dag på dagis i december o efter ledigheten trodde jag att vi skulle vara "back on track" lixom.. men vi får se det positiva i att Wille har redan varit 1 hel dag på dagis i januari hittills, det är ju inte dåligt.. ;)



Finaste prinsen somnade helt utslagen i sin fina sacco säck.. i en kvart kanske.. han vaknade med ett sånt ryck att han trillade ur.. blev mys i mammas famn i stället.. :)



Vi gav oss ut på en långpromenad efter lunch.. Tänkte att lite frisk luft kunde göra oss gott.. Syns det att det var någon som egentligen verkade tycka att det var skönt.. ;)
Mitt lilla hjärta!
Har jag sagt att jag älskar dig idag... ?
Klart jag har, många gånger om dagen om du skulle fråga prinsen själv..

*kärlek*

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men liten då, så hängig han ser ut! Hoppas verkligen han kryar på sig snabbt!!

Usch, kan det vara alla dagisbaciller tror du? Det blir han snart lite mer imun mot, får vi verkligen hoppas!!!



Sänder en massa krya-på-sig-kramar och lite dagis-imunförsvar från oss till liten prins Wille!!

/V

2009-01-13 @ 19:50:50
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hur är det med er?

Hoppas ni är friska!

2009-01-18 @ 19:39:49
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vilken stil i saccosäcken! : )

2009-01-26 @ 18:40:43
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0